کد موزيک hamran-kooman

بهترینی

 

آهنگ جدید و دندان شکن جنجال(سیامک و سیاه سفید) با همراهی Amyal & So-ill بنام هامران و کومن که یجوری انتقاد کامران هومن میباشد که به تازگی شبکه خارجی باهاشون مصاحبه کرده گفته کجایی هستین و میگن ما کانادایی هستیم و زبونمون فرانسه و این آهنگ مشت محکمی به این .......


 

Save Target As

Download

                          دوستای گلم من اینو اتفاقی دیدم ولی ما همه باید مقاومت کنیم و

                                    نذاریم کسی به ستاره های ما بی احترامی

                                                         کنه دوستون دارم خیلی زیاد

                فکر کردن اصلا نمی خواد

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:10---5 دی 1392
واقعا هر کی این عکسو اینجوری گذاشته اینجا بیشعوره هیچ بویی از انسانیت نبرده متاسفم
پاسخ:کودوم عکس؟؟؟؟؟؟ عزیزم توهین نکن


یلدا
ساعت13:32---4 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم .
خوبی ؟؟؟
واقعا مردم خیلی بی ادب شدن !
منم توی یه سایتی اینو دیدم . رفتم تو قسمت نظرات هر چی از دهنم در اومد بهشون گفتم !
آدرس سایته اینه :
hakhamaneshonline.blogfa.com
تو هم اگه خواستی برو
دوست دارم خیلی زیاد


nafiseh
ساعت17:01---1 ارديبهشت 1392
سلام ابجی خوفی وای این چه عکسی خدا
کی اینکاروکرده واقعا ادب نداشته
کیییییییی هامران وکومن چه اسمی عجیب چشام گردشد چه چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشیددیرشد ابجی
uعکسای پست قبلت خیلی ماهن
اخی هومن خیلی نازه
گلم اپم بدوبیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:24 توسط shaghayegh|



      قالب ساز آنلاین      


>