کد موزيک kamran-hooman

بهترینی

                        اینم یه عکس جدید الهی قربونشون برم امروز تو ت/و/ی/ت/ر جواب همه رو دادن



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت14:57---19 تير 1392
آپم با قسمت 2 داستان عشق به یاد ماندنی
http://kh-mo-mahdieh.mihanblog.com/


سحر
ساعت0:38---19 تير 1392
اپم نظر یادت نره منتظرم بای.

سحر
ساعت21:14---17 تير 1392
یعنی چی بقیش قابل گفتن نیس؟ خوب تو نظر خصوصی بگو شقایق میخوای منو دق بدی؟ خوب کامل بگو چی شد دیگه چرا اینقدر اذیتم میکنی؟

سحر
ساعت20:59---17 تير 1392
عزیزم من نمیدونم مصاحبه Itn رو کی پخشمیکنه چند شب پیش داشتم برنامه علیرضاقادری رو نگاه میکردم که آهنگ نمیدونم چرا رو پخش کرد بعد گفت تا چند وقت دیگه این دوستان عزیزو تو استودیو داریم و باهاشون میخوایم مصاحبه کنیم حالا نمیدونم کی باهاشون مصاحبه میکنن ولی من شبا برنامشونو میبینم اگه پخش کرد ضبطش میکنم و اگه تونستم واسه دانلود میزارم خوب بگذریم حالا منظور هومن از عددهای1.4.3 چی بود ؟ یعنی چی؟ کامل توضیح بده گلم زوود منتظرم

سحر
ساعت20:20---17 تير 1392
عزیزم خوب من مصاحبه کاملشو ندارم ولی اگه دانلود منیجر داشتم میرفتم از ت/وی/ت/ر دانلود میکردم مگه هومن چی گفت که میگی چیز جالبی گفت؟ زووود بگو تو دعا کن درست بشه ت/وی/ت/رم بعد یکی از دوستای بابام یه نرم افزاری داره که قراره بهم بده بعد میرم تمام فیلمای تو ت/و/ی/ت/رو دانلود میکنم بعد میارم واسه دان تو وبم میزارم بگو چی گفت هومن؟

سحر
ساعت20:20---17 تير 1392
عزیزم خوب من مصاحبه کاملشو ندارم ولی اگه دانلود منیجر داشتم میرفتم از ت/وی/ت/ر دانلود میکردم مگه هومن چی گفت که میگی چیز جالبی گفت؟ زووود بگو تو دعا کن درست بشه ت/وی/ت/رم بعد یکی از دوستای بابام یه نرم افزاری داره که قراره بهم بده بعد میرم تمام فیلمای تو ت/و/ی/ت/رو دانلود میکنم بعد میارم واسه دان تو وبم میزارم بگو چی گفت هومن؟

سحر
ساعت19:55---17 تير 1392
عزیزم منو اون فیلمو کاملشو ندارم تو کجا دیدی کاملشو؟

سحر
ساعت19:17---17 تير 1392
سلام عزیز دلم خوبی؟ مرسی گلم خبر دادی خواهش میکنم چه خوی که من واسه دانلود گذاشتم که کارت راحت شد وااای چه خوب که تو ت/و/ی/ت/ر جواب میدم تو ف/ی/س/ب/و/ک که فکر کنم اصلا نمیرن)): اههههههههههه منم ت/و/ی/ت/ر میخوام حالا دعا کن ف/ی/ل/ت/ر ش/ک/ن گیر بیارم خراب شده لعنتی اصلا خیلی بده زندگی بدون اف بی و ت/و/ی/ت/ر اووووووووووووووووووف خوشبحالت دعا کن مل منم ت/و/ی/ت/رم درس بشه ممنون که خبرم کردی وااااااااااااااای بازوهای هومن جووووووووونووووو نگاه چقدر جیگر شده همینطورم کامران جوووووووووون

Toktam
ساعت14:43---17 تير 1392
javaabe manam daadan ;-)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 17 تير 1392برچسب:کامران و هومن,کامران و هومن جدید,کامران و هومن کنار دوستان,هومن و دوستانش,بتمن,ساعت 9:47 توسط shaghayegh|



      قالب ساز آنلاین      


>