کد موزيک

بهترینی

کامران و هومنکامران و هومن

                                                     کامران چه عرقی کرده

                           اگه کم بود ببخشید ولی واسه چند روز دیگه یه سوپرایز دارم

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:24---4 شهريور 1392
سلام من مریم عاشق کامران وهومن باقسمت دو من فقط تو رو می خوام منتظر حضور گرمتون ونظرات خوبتون هستم یه لبخن به احترام کامران وهومن
پاسخ:لبخند الان میام


شقایق
ساعت21:11---4 مرداد 1392
سلام عشقم اپم
پاسخ:اومدم عقشم


S@H@r
ساعت20:41---29 تير 1392
ســــــــــــــلامــــــــــــ آپــــــــــــــــــــــــــمـ ـــــــــــ راستی عزیزم چرا پست قبلیتو برداشتی من اونروز نتونستم یه سری عکسارو بردارم میشه دوباره بزاری؟ اخه عکساروندارم
پاسخ:کدوم پست حذف شده


S@H@r
ساعت18:22---29 تير 1392
سلام عزیزم مرسی خبرم کردی این عکسارو داشتم بازم دستت درد نکنه راستی سورپرایزت چیه؟ باشه بعدا میرم ف/ی/س/ب/و/ک قبولت میکنم ممنون گلم بای
پاسخ:مرسی خودمم نمیدونم مصاحبه با یکی که هممون میشناسیم رو بذارم یا یه تعداد عکس


شقایق
ساعت17:00---29 تير 1392
عشقم چه بازوهایی داره

<کامی رومیگم خب>

ممنون عزیزم
پاسخ:ببین کامرانو به چه کارهایی وادار میکنی تا عرقشو در نیاری ول کن نمیشی


شقایق
ساعت16:59---29 تير 1392
اولم
پاسخ:نه عشقم


ghazaleh
ساعت16:03---29 تير 1392
salam azizaaaaam

khofi?

merci az upe khoshjelet man in axa ro nadide bodam

damet garm

booooooooooos

babye
پاسخ:عکس های دیده نشده یا کمتر دیده شده زیاد دارم ولی نمیدونم چرا بعضی وقتا حوصلم نمیکشه عکسارو بذارم


مهدیه
ساعت15:20---29 تير 1392
آپم با قسمت 6 عشق به یاد ماندنی

رمز:1547

http://kh-mo-mahdieh.mihanblog.com/
پاسخ:الان میام عزیزم


كيميا
ساعت13:27---29 تير 1392
سلام شقايق جون.قشنگ بودن.منتظر سوپرايزت هستم.خبرم كنننن
پاسخ:حتما سوپرایزم مصاحبه با یه شخصی هستش شاید اونو سوپرایز قرار ندم یه چیز دیگه خودم فعلا نمیدونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 29 تير 1392برچسب:کامران و هومن,کامران و هومن جدید,کامران و هومن درباشگاه,,ساعت 11:12 توسط shaghayegh|



      قالب ساز آنلاین      


>