کد موزيک kamran-hooman

بهترینی

سلام سلام صدتا سلام

من برگشتم و بازم این دفعه دست پر

امروز تولد2سالگی البوم شناسنامه ی کامران و هومن هستش

یه شناسنامه دارم اسم دارم          ادرس و نشونی خونه دارم

مادر پیرم شبا منتظره          واسه گریه کردنم شونه دارم

دوسه تا دفتر پراز شعر دارم          ایده های ناب اره خیال و خواب

پوستم از عشق من احساس داره             چند تا ارزو یکم واقعیت کلی سراب

بال پرواز دارم اسمون باز دارم          حاضر و اماده ام میل به پرواز دارم

چشم دیدن دارگ گوش شنیدن دارم          اما من مجوز نفس کشیدن ندارم...

اما بریم سراغ عکس ها و خبر هایfb


Working out with our dear friend and trainer Amir Assad at Shape It Fitness

ورزش با دوست و مربی‌ عزیزمون امیر اسد در باشگاه "شیپ ایت فیتنس"

Varzesh ba doost va morabie azizemoon Amir Assad dar bashgaahe Shape It Fitness






_____________________

Kamran with Farzaan ;)


 
Kamran Hooman with alexferra working on a new exciting project.

نشستی داشتیم با کارگردان الکس فرا در رابطه با کاری جدید

Neshasti dashtim ba kargardaan Alex Ferra dar rabete ba kari jadid.




_____________
KamranHooman in the studio with multi-time Grammy award winner KCporter and Gia



________________

 



  
خب دیگه فکر کنم تموم شد


 



نظرات شما عزیزان:

S@H@r
ساعت1:58---19 مرداد 1392
راستی با فایرفاکس بیا وبم با اکسپلورر نیاچون باز نمیکنه با اکسپلورر
پاسخ:چرا؟؟؟/// باشه من اومدم


طراوت باران
ساعت22:46---18 مرداد 1392
سلام...عزیزم خوبی؟؟؟مثل همیشه مطالبت عالیه مرسی که سر میزنی ونظر میدی بازهم سربزن





موفق باشی فقط یه چیزی نمیدونم چرا نوشته هات رو نمیتونم بخونم ناخواناس ؟؟!
پاسخ:نوشته ها که خوب باز میشن؟؟؟><


dandyboy
ساعت12:19---13 مرداد 1392
سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم.

"پاتوق دختر و پسرهای خوشتیپ!"

آمادگی تبادل لینک با تمامی وبلاگ هایی که در زمینه ی تفریحی و سرگرمی فعالیت میکنند میباشد.

در صورت تمایل نظر بگذارید.

با تشکر فراوان

http://bia2patogh.s2a.ir/



ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ
پاسخ:ببینم چی میشه


Moein
ساعت6:08---13 مرداد 1392
Slm Shaghayegh Khanoom Dge Be Ma Sar Nemizani? Hatman Behem Sar Bezan Montazeretam

http://kavir2music1.rzb.ir/
پاسخ:واقعا سرنزدم باشه الان میام


ترنه
ساعت10:18---12 مرداد 1392
سلام میشه بپرسم قضیه این ساندویچا چیه ؟
پاسخ:سفارش دادن که بخورن


مهدیه
ساعت16:39---11 مرداد 1392
آپم با قسمت آخر عشق به یاد ماندنی

http://kh-mo-mahdieh.mihanblog.com/

رمز:1756

منتظر حضور گرمو خوبتون هستم
پاسخ:من اومدم


شقایق
ساعت0:08---11 مرداد 1392
سلام اجی جون اپم باداسی
پاسخ:اخ جون داستان اومدم


ghazaleh
ساعت18:34---10 مرداد 1392
salam azizam

upam khoshhal misham sar bezani
پاسخ:اومدم


ghazaleh
ساعت16:03---10 مرداد 1392
salam aji jonam

khofi?

azizam man up mikonam kasi ro khabar nemikonam vase hamin khabaret nakarde bodam vali chashm az in be bad to ro ham khabar mikonam

rasti fek konam ye moshkeli has matnet daghon shode nemidonam moshkel az chie fek konam moshkel az fontesh bashe

merci az upet azizam

booooooooooos

babye
پاسخ:اره حتما نوشته رو درست میکنم از این که خبرم خواهی کرد ممنونم


Mahsa
ساعت0:12---10 مرداد 1392
سلام عزیزم!وب قشنگی داری! موفق باشی گلم

sogand
ساعت22:27---9 مرداد 1392
سلام شقایق جون خوبی؟

مرسی از اپ خوشکلت


پاسخ:mer30


شقایق
ساعت19:17---9 مرداد 1392
سلام اجی خوفی؟؟؟؟

واییییییییییییییی راس میگی من اصلا خبر نداشتم تولد البوم شناسنامه اس

ولی خیلی خوشحالم

پس منم برم یه جشن کوچولو تو وبم بگیرم

داسی هم بزودی اپ میشه
پاسخ:منم نمیدونستم از وب اهورا فهمیدم بدو بدو دیر نشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->



      قالب ساز آنلاین      


>